Left Terugkeren naar winkel
Besteloverzicht

Uw winkelwagen is leeg

Ook Leuk!
Product
€1000
In Winkelwagen

Retourbeleid - Wehebbenallesinhuis.nl

U kan het product uiterlijk binnen 14 dagen nadat je het product hebt ontvangen retourneren. Bekijk bij ontvangst meteen of het product voldoet aan de verwachtingen of bijvoorbeeld het product niet beschadigd is. Ook als u van plan bent pas later het product te gaan gebruiken. 

Retouren gaan naar een Nederlands bedrijf dus bij ons geen praktijken dat je producten naar buitenland moet sturen. 

Kosten voor retour zijn 8,99 euro per product. Let op: als u dus bijvoorbeeld 3 x hetzelfde product wil retourneren zijn dit ook 3 x retour kosten. Ook als u meerdere soorten producten heeft gekocht in 1 bestelling en meerdere producten worden retour gestuurd wordt voor elk retour gestuurd product het bovenstaande bedrag doorberekend. Dit is nodig om de prijzen van het transport betaalbaar te houden (gratis verzending naar klant) en daarom ook de producten voor een eerlijke prijs te kunnen verkopen.

Echter als een product beschadigd is aangekomen, niet aangekomen of door ons is het verkeerde pakket geleverd dan is retourneren natuurlijk gratis. Dan sturen we zo snel mogelijk een nieuw product op. Echter als een product beschadigd is aangekomen, niet aangekomen of door ons is het verkeerde pakket geleverd dan is retourneren natuurlijk gratis. Dan met bewijs (foto's) naar ons mailen (info@wehebbenallesinhuis.nl) dan wordt er altijd een oplossing geregeld (nieuw product of nieuwe onderdelen opsturen).

Als het product niet aangekomen is maar de transporteur geeft aan dat het wel afgeleverd is (met aantoonbaarheid door bijv. dat klant heeft getekend of gps gegevens of andere bewijzen) wordt er een onderzoek ingesteld. Hierbij wordt er onder andere aangegeven om een formulier in te vullen door de klant. Als deze niet wordt ingevuld en terug gemaild wordt naar onze webwinkel dan wordt het gezien dat het product wel afgeleverd is.

Goed om te weten:
- We kunnen (meestal) ook onderdelen sturen als er bijvoorbeeld een krasje op een onderdeel aanwezig is of een onderdeel ontbreekt.
-Bij elk product staan foto's. Deze kunnen een product groter of kleiner laten lijken dan je had verwacht. Daarom staan bij elk artikel de afmetingen vermeld. Controleer dit bijvoorbeeld met een meetlint thuis om te bepalen of het wel past in het huis of in de tuin/balkon. Dit om teleurstelling te voorkomen maar ook om retouren te verminderen.

Om het retournering proces te starten dien je altijd eerst een mail te sturen naar info@wehebbenallesinhuis. In deze mail minimaal het bestelnummer vermelden en de reden van retour. Ook uw contact- en bankgegevens.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht voor een retour, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. U ontvangt een adres waarnaar het product gestuurd kan worden. Het bewijs van terugsturen (verzendbewijs) altijd naar ons terugmailen als bewijs dat het product is teruggestuurd. Zonder dit bewijs kunnen we niet terugbetalen of een nieuw product sturen.

Soms kan het product opgehaald worden (grote meubelstukken bijvoorbeeld). Dan wordt er een dag afgesproken (maandag t/m vrijdag) dat het product wordt opgehaald. Helaas kan er bij het ophalen geen specifieke tijd aangegeven worden door de transporteur bij het ophalen (wordt op de ophaaldag zelf vastgesteld door transportbedrijf), Als er toch op de afgesproken dag niemand aanwezig is dan worden de kosten voor het tweede keer ophalen doorberekend. Dus als u (even) weg gaat dan regelen dat iemand anders de deur kan open doen. Ook als een product buiten op een plek gezet wordt waar elk persoon het product kan pakken zodat de de transporteur het kan ophalen als u niet thuis bent is op eigen risico.

Om gebruik te maken van dit recht moet u altijd eerst contact met ons opnemen via mailadres info@wehebbenallesinhuis.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product in goede orde ongebruikt en met alle onderdelen is ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen of wordt het product niet geaccepteerd. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is voorzien is van originele verpakking met alle onderdelen.

Retouren niet naar ons contactadres sturen van deze website, de retouren worden centraal ontvangen door een externe partij.
Mocht u wel de producten naar het adres sturen van deze website dan worden de werkelijk kosten doorberekend welke nodig zijn voor het weer verzenden naar de derde partij.

Retourbeleid - Wehebbenallesinhuis.nl

U kan het product uiterlijk binnen 14 dagen nadat je het product hebt ontvangen retourneren. Bekijk bij ontvangst meteen of het product voldoet aan de verwachtingen of bijvoorbeeld het product niet beschadigd is. Ook als u van plan bent pas later het product te gaan gebruiken. 

Retouren gaan naar een Nederlands bedrijf dus bij ons geen praktijken dat je producten naar buitenland moet sturen. 

Kosten voor retour zijn 8,99 euro per product. Let op: als u dus bijvoorbeeld 3 x hetzelfde product wil retourneren zijn dit ook 3 x retour kosten. Ook als u meerdere soorten producten heeft gekocht in 1 bestelling en meerdere producten worden retour gestuurd wordt voor elk retour gestuurd product het bovenstaande bedrag doorberekend. Dit is nodig om de prijzen van het transport betaalbaar te houden (gratis verzending naar klant) en daarom ook de producten voor een eerlijke prijs te kunnen verkopen.

Echter als een product beschadigd is aangekomen, niet aangekomen of door ons is het verkeerde pakket geleverd dan is retourneren natuurlijk gratis. Dan sturen we zo snel mogelijk een nieuw product op. Echter als een product beschadigd is aangekomen, niet aangekomen of door ons is het verkeerde pakket geleverd dan is retourneren natuurlijk gratis. Dan met bewijs (foto's) naar ons mailen (info@wehebbenallesinhuis.nl) dan wordt er altijd een oplossing geregeld (nieuw product of nieuwe onderdelen opsturen).

Als het product niet aangekomen is maar de transporteur geeft aan dat het wel afgeleverd is (met aantoonbaarheid door bijv. dat klant heeft getekend of gps gegevens of andere bewijzen) wordt er een onderzoek ingesteld. Hierbij wordt er onder andere aangegeven om een formulier in te vullen door de klant. Als deze niet wordt ingevuld en terug gemaild wordt naar onze webwinkel dan wordt het gezien dat het product wel afgeleverd is.

Goed om te weten:
- We kunnen (meestal) ook onderdelen sturen als er bijvoorbeeld een krasje op een onderdeel aanwezig is of een onderdeel ontbreekt.
-Bij elk product staan foto's. Deze kunnen een product groter of kleiner laten lijken dan je had verwacht. Daarom staan bij elk artikel de afmetingen vermeld. Controleer dit bijvoorbeeld met een meetlint thuis om te bepalen of het wel past in het huis of in de tuin/balkon. Dit om teleurstelling te voorkomen maar ook om retouren te verminderen.

Om het retournering proces te starten dien je altijd eerst een mail te sturen naar info@wehebbenallesinhuis. In deze mail minimaal het bestelnummer vermelden en de reden van retour. Ook uw contact- en bankgegevens.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht voor een retour, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. U ontvangt een adres waarnaar het product gestuurd kan worden. Het bewijs van terugsturen (verzendbewijs) altijd naar ons terugmailen als bewijs dat het product is teruggestuurd. Zonder dit bewijs kunnen we niet terugbetalen of een nieuw product sturen.

Soms kan het product opgehaald worden (grote meubelstukken bijvoorbeeld). Dan wordt er een dag afgesproken (maandag t/m vrijdag) dat het product wordt opgehaald. Helaas kan er bij het ophalen geen specifieke tijd aangegeven worden door de transporteur bij het ophalen (wordt op de ophaaldag zelf vastgesteld door transportbedrijf), Als er toch op de afgesproken dag niemand aanwezig is dan worden de kosten voor het tweede keer ophalen doorberekend. Dus als u (even) weg gaat dan regelen dat iemand anders de deur kan open doen. Ook als een product buiten op een plek gezet wordt waar elk persoon het product kan pakken zodat de de transporteur het kan ophalen als u niet thuis bent is op eigen risico.

Om gebruik te maken van dit recht moet u altijd eerst contact met ons opnemen via mailadres info@wehebbenallesinhuis.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product in goede orde ongebruikt en met alle onderdelen is ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen of wordt het product niet geaccepteerd. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is voorzien is van originele verpakking met alle onderdelen.

Retouren niet naar ons contactadres sturen van deze website, de retouren worden centraal ontvangen door een externe partij.
Mocht u wel de producten naar het adres sturen van deze website dan worden de werkelijk kosten doorberekend welke nodig zijn voor het weer verzenden naar de derde partij.